(
позитивна відповідь – так, негативна – ні)
1.
Тобі подобається ходити в школу?
2.
Чи є в тебе друзі в класі ?
3.
Чи часто ти буваєш
сердитий на однокласників ?
4.
Ти граєшся на перервах
з іншими учнями ?
5.
Чи завжди ти говориш правду своїм друзям ?
6.
Ти можеш поділитися чимось зі своїми однокласниками?
7.
Чи є у вашому класі учні, яким ти довіриш таємницю ?
8.
Чи уважний ти на уроці ?
9.
Чи слухають тебе учні, якщо ти їм щось розказуєш ?
10 . Ти хотів би вчитися в іншій школі ?
Обробка результатів показує наскільки взаємні симпатії
в дитячому колективі, чи комфортно себе почуває даний учень в даному класі. В
залежності від відповідей на питання класний керівник коригує напрямки своєї
виховної роботи.
Вправа «Образа»
Учасники діляться на групи. Один учень згадує випадок, коли його несправедливо образили. А інші учасники
намагаються довести, що цього можна було б уникнути, якщо поводитися по-іншому.
Разом групи обговорюють, який позитивний досвід було здобуто внаслідок
згаданого випадку. Потім учасники міняються ролями – свою образу згадує той, що
давав поради, і вправа повторюється. Педагог просить розповісти, які почуття
виникли в учнів під час вправи, чи допомогла вона набути нового життєвого
досвіду.
Немає коментарів:
Дописати коментар